איך מכבסים חיתולי בד רב פעמיים?

laundry כביסה

כביסת חיתולים רב פעמיים היא קלה ופשוטה אם יוצרים סביבה שגרה שבועית. כיצד ליצור שגרת כביסה נכונה עם חיתולי בד רב פעמיים? כל כך פשוט וקל 

יוצא לי לפגוש לא מעט הורים וכל פעם שעולה השאלה, "איך מכבסים חיתולים רב פעמיים?" יש קצת לחץ באוויר. כביסת חיתולים רב פעמים פשוטה בדיוק כמו לכבס מכנסיים או חולצה. אין צורך בהרתחה, השרייה בחומץ, מים או דברים אחרים. אם נשארו על החיתול שאריות קקי, שוטפים אותו באמצעות שפריצר לאסלה ומשאירים את החיתול במקום מאוורר עד לכביסה. ניתן גם להכניס את החיתולים לכביסה בתוכנית קצרה עם מעט סבון כביסה שיש בו אנזימים (כ-30 מ"ל) בסל"ד הגבוה, עד שנצברו מספיק חיתולים לכביסה.

את החיתולים יש לשטוף במים חמים, עד 40 מעלות, לא להרתיח. הרתחה מקצרת את חיי הבד והגומי.

את הכביסה המרכזית יש לבצע בתוכנית ארוכה, חשוב שהמכונה תהיה 2/3-3/4 מלאה. בחרו באבקת כביסה המכילה אינזימים והוסיפו למכונה את הכמות המקסימלית של אבקה המומלצת לכביסה מלוכלכת מאוד, לפי גודל המכונה שלכם. לא להוסיף מרכך כביסה שעלול לאטום את הבד ולהרוס את כושר הספיגה שלו. הסחיטה צריכה להיות בסל"ד הכי גבוה שיש במכונה.

מכונת הכביסה סיימה את עבודתה, עכשיו כל מה שנותר הוא להניח את החיתולים לייבוש על חבל הכביסה. שימו לב לא לתלות את החיתולים כך שהם נמתחים כלפי מטה ויוצרים עומס על הגומי, זה עלול לקצר את חייו.

איך יוצרים שיגרת כביסה?

יום בשבוע א ב ג ד ה ו ש
שיגרת כביסה שטיפת חיתולים והנחה במקום מאוורר שטיפת חיתולים והנחה במקום מאוורר כביסה עיקרית ותלייה שטיפת חיתולים והנחה במקום מאוורר שטיפת חיתולים והנחה במקום מאוורר שטיפת חיתולים והנחה במקום מאוורר כביסה עיקרית ותלייה

פוסטים נוספים