מארזי חיתולים רב פעמיים בבחירה אישית

מארז 6 חיתולי כיס רב פעמיים כולל 6 רפידות ווטבג אחד מתנה

במחיר מבצע של 390 ש״ח במקום 414 ש״ח

מארז 12 חיתולי כיס רב פעמיים כולל 12 רפידות ו-2 וטבגים מתנה

במחיר מבצע של 780 ש״ח במקום 828 ש״ח

מארז 24 חיתולי כיס רב פעמיים כולל 24 רפידות ו-4 ווטבגים מתנה

במחיר מבצע של 1560 ש״ח במקום 1656 ש״ח

כל מה שרציתם לדעת על חיתולי כיס רב פעמיים

חיתולי כיס רב פעמיים של בייבי קואלה, נתפרים בעבודת יד מבדים מיוחדים ונושמים העשויים בטכנולוגיה ייחודית כאשר מצד אחד הם אטומים לבריחת נוזלים אך נושמים, מאווררים ומעניקים לטוסיק הקטן את החופש לגדול ללא כימיקלים.

למי מתאים חיתולים רב פעמיים של בייבי קואלה?

חיתולי כיס רב פעמי של בייבי קואלה מותאם החל מרגע הלידה (כ-2.800 ק”ג) ועד פרידה מחיתולים (החיתול יכול לשמש גם כחיתול BIG לילדים עד גיל 4 ואף יותר). חיתול רב פעמי לתינוקות של בייבי קואלה בעל מידה אחת המשתנה בקלות רבה באמצעות טיקטקים (לחצניות) והשינוי במידות הוא פשוט, קל ונוח.

איך משתמשים בחיתול רב פעמי של בייבי קואלה?

חיתול כיס רב פעמי: נוח וקל לשימוש. זהו חיתול רב פעמי אהוב מאוד על הורים רבים, כנראה בגלל שמזכיר את נוחות חיתול חד פעמי רק בלי לזרוק לאשפה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכניס את רפידת בייבי קואלה לתוך הכיס הייעודי לה, להתאים את גודל החיתול לתינוק והחיתול מוכן לשימוש. לפני הכביסה חשוב להוציא את הרפידה הרב פעמית מכיס החיתול, לכבס הכל יחד לפי הוראות כביסה.  חיתול כיס זו היא שיטת החתלה מומלצת מאוד למסגרות (מעון, בית תינוקות, גן ילדים, מטפלת פרטית).

ממה עשוי חיתול רב פעמי של בייבי קואלה?

הבד הפנימי בחיתול בד רב פעמי של בייבי קואלה עשוי Dry-Fit (בדומה לבד בחולצות מנדפות לספורטאים) או מבד מיקרופליז נעים ורך המעניק תחושת יובש (stay dry), בד רך ונעים השומר על תחושת יובש לאורך זמן, נושם קליל ואוורירי,  קל מאוד לניקוי ומתאים במיוחד למזג האוויר הישראלי. הבד החיצוני עשוי שכבת PUL בטכנולוגיה מיוחדת השומרת מהנוזלים לא לברוח החוצה אך מאידך גם מאפשרת לעור התינוק לנשום.

שיטות סגירה לחיתול רב פעמי

חיתול בד רב פעמי של בייבי קואלה מגיע בשיטת סגירה באמצעות לחצניות (טיקטקים).

איך חיתול רב פעמי סופג?

חיתולי בד רב פעמיים של בייבי קואלה מגיע רפידה רב פעמית המורכבת מבד סופר סופג וצמא. הרפידות מתכבסת ומתייבשת בקלות. מומלץ לרכוש בנוסף את רפידות התגבור (בוסטר) הטבעיות של בייבי קואלה העשויות כותנה אורגנית ובמבוק.

חיתול שחייה

חיתול רב פעמי של בייבי קואלה יכול לשמש גם כחיתול שחייה לשיעור שחיית תינוקות או כחיתול ים מושלם, רק שוטפים אותו אחרי השימוש והוא מוכן שוב.

איכות הבד

אנחנו בבייבי קואלה, משתמשים בבדים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק כדי ליצור לכם ולתינוקכם, את החיתולים הטובים ביותר. הבדים החיצוניים בחיתולי בייבי קואלה מיוצרים במפעלים בארצות הברית, באירופה או בסין, בתנאים אקו-פרנדלי (ידידותיים לסביבה) ובאיכות מעולה, חלקם בעלי תקן אוקו טקס 100 OEKO-TEX® | STANDARD​ או תו תקן CPSIA. הבדים יראו חדשים גם אחרי שימושים רבים.

הוראות כביסה

אחרי השימוש, חשוב להסיר מוצקים מהחיתול בעזרת שפריצר. יש לאחסן את החיתולים במקום מאוורר ויבש. אין להשרות את החיתולים בחומץ או תמיסות דומות. יש לכבס את החיתול כל יום-חמישה ימים, תלוי בתדירות שגרת הכביסות שלכם. הטמפרטורה שיש לכבס את החיתולים היא 40 מעלות צלזיוס ולא יותר. אסור להרתיח את החיתולים.. *אין להכניס את החיתול (החלק החיצוני) למייבש כביסה.  *אין לתת לילדים להכניס את החיתול והלחצניות לפה.