מה צריך כדי להתחיל לחתל בבד?

סימן שאלה צילום: pixabay
רוצים להתחיל לחתל בחיתולי בד רב פעמיים ולא ממש מוצאים את הידיים והרגליים? מה חשוב לקנות קודם וכמה חיתולים אנחנו בכלל צריכים? ריכזנו לכם את כל התשובות לשאלות הבוערות

אתם רוצים כבר להתחיל לחתל ולא יודעים איזה ציוד בסיסי הוא באמת הכרחי? עשינו לכם סדר בבלאגן:

חיתולים

בהתאם לסוג החיתול איתו החלטתם לחתל (ראו כתבת מורה נבוכים לחיתולי בד רב פעמים) תצטרכו מספיק חיתולים, תלוי בכמות הכביסות שאתם מתכננים לעשות. רוב ההורים מעדיפים לעשות כביסת חיתולים פעם ביומיים עד שלושה, הכל בהתאם לכמות החיתולים שרכשתם. כמובן שככל שתצברו יותר חיתולים, תוכלו לרווח יותר בין הכביסות.

תינוק הניובורן הממוצע זקוק להחלפת חיתול כל 1-3 שעות כך שרצוי שיהיו לכם לפחות 12 חיתולים לכל הפחות ליום אחד.

אוסף חיתולים (הנקרא stash) ממוצע צריך לכלול 15-24 חיתולים לפחות. מהר מאוד מגלים עד כמה חיתולי בד הם חמודים וההדפסים המגניבים פותחים את התיאבון לרכוש עוד ולהגדיל את המלאי.

תיק נסיעה אטום לנוזלים

תיק הנסיעה מיועד להחליף את השימוש המסיבי בשקיות הניילון המזהמות, ביננו, אם כבר החלטתם לעזור לכדור הארץ, אז תחסכו מעצמכם את השקיות והשתמשו בתיקים המגניבים שעשויים בד PUL אטום לנוזלים וריחות עם הדפסים יפהפיים. התיק מצויין לשימוש גם בזמן נסיעה, לגן, לטיול או סתם להכניס לתוכו בגדים מלוכלכים או רטובים אחרי הבריכה או הים. תיק הנסיעה נסגר באמצעות רוכסן וניתן לכבס אותו ולהשתמש בו שוב ושוב ו…שוב.

רפידות נוספות

סביר שלא תשתמשו בהם מיד כי חיתולי Baby Koala מגיעים עם רפידת מיקרופייבר בעלות כושר ספיגה גבוה, אבל אם התינוק שלכם הוא פישר רציני או בימי החורף הקרים בהם ההשתנה מוגברת, רצוי להוסיף עוד רפידה נוספת להגברת הספיגה. גם בלילה ניתן להוסיף רפידה נוספת כדי למנוע דליפות מיותרות.

ליינרים

ליינרים נועדו כדי להקל באיסוף הקקי מהחיתול, עם כמה שפחות שאריות על הבד עצמו. במקרה שיש צורך להשתמש בקרם החתלה, הליינר יכול להוות חוצץ בין בד המיקרופליז הפנימי לבין המשחה שעלולה לפגוע בבד ובספיגתו.

שפריצר

ניקיון החיתול ממוצקים הופך קל ופשוט כאשר מתקינים שפריצר בשרותים או בכיור השירות. אחרי שמורידים את החיתול ובמידה ונשארו שאריות קקי עליו, ניתן להסיר אותן בקלות באמצעות הזרם החזק של השפריצר.

פוסטים נוספים